Zlot Hufca z okazji Dnia Myśli Braterskiej

 

Zlot Hufca z okazji Dnia Myśli Braterskiej, Drzonowo 21-22.02.2015 rok. 
Już po raz piętnasty spotykamy się na Zlocie z okazji Dnia Myśli Braterskiej. Jedenaście minionych edycji, miało miejsce w Drzonowie, dwie w Rymaniu i jedna w Kołobrzegu. Obecnym zlotem wracamy do…, od zawsze przyjaznej Szkoły i „drzonowskich klimatów”.
Życzymy wielu fajnych wrażeń.

Komenda Hufca ZHP z Kołobrzegu

Termin: 21-22 lutego 2015

Miejsce: Drzonowo

Wpisowe: Brak odpłatności. Zlot finansowany ze środków własnych hufca

Regulamin: do pobrania

 

 

ORGANIZATORZY:

Chorągiew Zachodniopomorska ZHP

Komenda Bałtyckiego Hufca Morskiego w Kołobrzegu ul. Słowińców 1,

tel. 94 352 21 14, 516 154 744.

GOSPODARZE:

141 Drużyna Harcerskiej Służby Granicznej „Rycerze Morza” z Drzonowa.

TERMIN:

21 – 22.02. 2015 roku

CHARAKTERYSTYKA:

Zlot ma charakter turystyczno – wypoczynkowy. Głównymi celami zlotu, są obchody urodzin założyciela skautingu: sir Roberta Baden – Powella oraz jego żony Olave Baden – Powell. Pragniemy uświadomić międzynarodowy charakter skautingu i obecność w tych strukturach ZHP. Stawiamy na integrację środowisk harcerskich kołobrzeskiego hufca, przez poznanie własnych tradycji i obrzędowości oraz wspólną zabawę.

MIEJSCE ZLOTU:

Zespół Szkół w Drzonowie – Szkoła Podstawowa

UCZESTNICY:

Gromady Zuchowe, Drużyny Harcerskie, Starszoharcerskie, Wielopoziomowe oraz Kręgi Bałtyckiego Hufca Morskiego ZHP z Kołobrzegu.

KADRA:

hm. Sławomir Góral – komendant Zlotu

pwd. Angelika Telej – kwatermistrzyni Zlotu

ODPŁATNOŚĆ:

Brak odpłatności. Zlot finansowany ze środków własnych hufca.

ZAPEWNIAMY:

– nocleg w warunkach turystycznych,

– jeden ciepły posiłek w sobotę,

– herbatę, cukier, wrzątek,

– plakietkę zlotową,

– zakupy programowe i koordynację w przygotowywanym przez drużyny programie.

PROGRAM ZLOTU:

Sobota 21.02.2015 roku

Godz. 08.00. – 09.00. – Zakwaterowanie.

Godz. 09.15. – 09.30. – Apel.

Godz.10.00. – 14.00. – Gra terenowa, przygotowana przez: 141 DHSG „RYCERZE MORZA” z Drzonowa.

Godz. 14.30. – 15.30. – Gorący posiłek w szkole.

Godz. 15.45. – 17.45. – Blok programowy nr 1 dla harcerzy, przygotowany przez:105 Wielopoziomową Drużynę Harcerską  „BŁYSKAWICA” z Kołobrzegu (miejsce: sala gimnastyczna).

Blok programowy nr 1 dla zuchów, przygotowany przez: 50 Gromadę Zuchową „Tupot Stu Stóp” z Dygowa (miejsce: duży korytarz).

Godz. 18.00. – 19.00. – Kolacja.

Godz. 19.00. – 19.30. – Przygotowanie do świeczkowiska obrzędowego.

Godz. 19.30. – 21.00. – Świeczkowisko obrzędowe.

Godz. 21.30. – 23.30. – Blok programowy nr 2 dla harcerzy, przygotowany przez: 112 Kołobrzeską Drużynę Starszoharcerską  „KRYPTONIM” (miejsce: sala gimnastyczna)

Blok programowy nr 2 dla zuchów, przygotowany przez: 28 Kołobrzeską Gromadę Zuchową „Leśne Promyczki” (miejsce: duży korytarz).

Godz. 23.30. – 00.00. – Toaleta.

Godz. 00.00. – 06.00. – Cisza nocna.

W harcówce ewentualne śpiewanki dla chętnych.

Niedziela 22.02.2015 roku

Godz. 06.00.  – Pobudka.

Godz. 06.00. – 06.30. – Toaleta.

Godz. 06.30. – 07.30. – Śniadanie.

Godz. 07.30. – 08.00. – Apel.

Godz. 08.00. – 08.30. – Sprzątanie miejsca zakwaterowania.

Godz. 08.30. – Opuszczenie miejsca zakwaterowania.

ZADANIA PRZEDRAJDOWE DLA DRUŻYNOWYCH I DRUŻYN:

1. Terminowo złożyć do zatwierdzenia dokumenty na zlot.

2. Zakupić dla drużyny, gromady produkty spożywcze na kolację i śniadanie.

3. Zorganizować dla drużyny, gromady bezpieczny przejazd do miejsca zlotu i powrót.

4. Przygotować i sprawdzić ekwipunek drużyny i każdego harcerza, zucha. tzn.: apteczka drużyny, odpowiedni ubiór, zmienne obuwie, koniecznie posiadanie przez wszystkich uczestników: śpiworów, karimat, menażek, sztućców i kubków (ww. organizatorzy nie  zapewniają).

5. Każda drużyna, gromada zobowiązana jest, przed zlotem do przeprowadzenia zbiórek, i w ciekawy sposób przedstawienia postaci założyciela skautingu i idei Dnia Myśli Braterskiej.

Ponad to:

dla Gromad Zuchowych:

1. Przygotować strój rycerski dla każdego zucha.

2. Przygotować dwa miecze na gromadę.

3. Przygotować „koński ogon” z wytrzymałego materiału.

dla Drużyn

1. Wybrać jedną osobę, która będzie w jedyny i niepowtarzalny sposób  reprezentowała drużynę, przygotować dla niej charakterystyczny strój, przebranie, barwy i inne rekwizyty charakteryzujące daną drużynę.

 

UWAGI KOŃCOWE:

1. Zgłoszenia uczestnictwa w zlocie, dostarczenie kart biwaku, musi się odbyć do środy 18 lutego do godziny 15.30.

2. Drużynowy (opiekun) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i postępowanie swoich podopiecznych.

 

ZAPRASZAMY SERDECZNIE !!!

Dodaj komentarz