Biwak Rad Drużyn Karlino’12
125 WDH „KAJUGA” zaprasza wszystkich zainteresowanych na Biwak Rad Drużyn i Gromad Zuchowych „Karlino’12”, który odbędzie się w dniach 14-15 kwietnia 2012 roku w Karlinie 🙂
Termin: 14-15 kwietnia
Miejsce: Karlino
Wpisowe: 10 pln
Organizator
Organizatorem biwaku jest jego kadra 😉
Uczestnicy
Uczestnikiem biwaczku może być każdy, kto wchodzi w skład którejkolwiek Rady Drużyny, bądź Rady Gromady BHM, posiadający ważną legitymację szkolną i chętny wpłacić wpisowe do kasy 125 WDH „KAJUGA” 😉
Termin
14-15.04.2012r.
Miejsce
Gmina Karlino
Kadra
komendantka biwaku – pwd.Izabela Słowik
z-ca komendantki do spraw organizacyjnych – dh. Justyna Krawczyk
oboźny – odkr.Mateusz Gryń
oraz współodpowiedzialny za Was – ćw. Paweł Łapa
Wpisowe
10zł wpłacone i dostarczone wraz z pisemną zgodą rodziców do druhny komendantki (możliwość wpłacenia w Kołobrzegu przed kolejną odprawą drużynowych – poinformują Was drużynowi). Zgłoszenia jak najszybciej na wdhkajuga@gmail.com wraz ze wszystkimi danymi osobowymi. Ilość miejsc ograniczona .
Co my będziemy mieć dla Was?
• Jak to zwykle z nami bywa – programik niespodziankę 😉
• Małe coś tam do zjedzenia w porze obiadowej
• Miejsce w kajaku
Co Wy musicie zabrać do nas?
• Karimatkę, śpiworek
• Mundurek
• Dobry humorek
• Śpiewniczek
• Kubeczek, łyżeczkę, nożyk
• Coś żeby się posilić w czasie kolacyjki i śniadanka
• LEGITYMACYJKĘ SZKOLNĄ
• Długopisik, karteczkę
• Ciepłe ubranko
• Buciki na zmianę
• Szczoteczkę do ząbków ,pastę itd. -> obowiązkowo !
• a jeśli chodzi o całą resztę … to szkoda tuszu, przecież to wiecie ;p
Cała reszta
Ponieważ odpowiadamy za Wasze życie i zdrówko liczymy na Wasz rozsądek i przestrzeganie wszelkich obowiązujących nas wszystkich praw. Uprzejmie prosimy Drodzy Państwo o dostosowanie się do ogólnie pasujących norm, ponieważ my również będziemy się świetnie bawić i nie będziemy mieli czasu, i ochoty odwozić Was do domków ;))))
Tekst: pwd. Izabela Słowik
Zamieściła: pwd. Milena Derlikiewicz