Regulamin

 

 

1. Organizatorzy
pwd. Adrianna Płuciennik – koordynator turnieju
Komenda Hufca Kołobrzeg oraz Komenda 100 Szczepu „HA-HA”

2. Uczestnicy
Uczestnikami Turnieju mogą być patrole harcerskie i starszoharcerskie (w drugim mogą być wędrownicy) hufca Kołobrzeg, które:
– posiadają min. 4-5 osób w tym zastępowy
– mają opłacone składki harcerskie za 1 kwartał 2011

3. Zgłoszenia
Zainteresowane uczestnictwem patrole winny zgłosić się dh pwd. Adrianny Płuciennik celem pobrania zgłoszenia, a następnie wypełnić i wysłać je pod wskazany adres mailowy

4. Czas trwania
Turniej rozpoczyna się z dniem 1.02.2011, zgłoszenia należy przesyłać do 14.02.2011, zakończenie turnieju odbędzie się w 30 października, a jego podsumowanie do końca roku kalendarzowego.
Warunkiem odbycia się jest zgłoszenie się co najmniej 3 zastępów.

5. Główne założenia
Głównym celem jest zaktywizowanie zastępów drużyn hufca Kołobrzeg, poprzez organizowanie zadań i zagadek do realizacji przez poszczególne zastępy. Turniej ma na celu wzmocnienie obrzędowości zastępów, krzewienie braterstwa i patriotyzmu oraz kreatywnego myślenia w harcerkach oraz harcerzach.

6. Na czym to polega – przebieg
Zastępy przystępując do turnieju po zgłoszeniu otrzymają „listę wytycznych” do zrealizowania w okresie luty – wrzesień oraz na początku każdego miesiąca zastępowy otrzymuje „zadanie na miesiąc” do zrealizowania w ciągu danego miesiąca. Zastępy będą zdobywać punkty za wykonanie zadania.

Kliknij, aby pobrać LISTĘ WYTYCZNYCH

Realizacja zadań będzie polegała na przesłaniu tekstu wraz z kilkoma zdjęciami na adres mail – turniejkolobrzeg@gmail.com Pod koniec miesiąca będzie pojawiało się zestawienie realizacji zadań z danego miesiąca na stronie hufca w oddzielnej zakładce. Przy zadaniach dotyczących udziału harcerzy zastępu organizator pozwala sobie na obliczanie procentowe ilości harcerzy.

7. System oceny
Ocenie podlega: o terminowość wykonania „zadania na miesiąc”, po terminie tylko 50% punktów o sposób wykonania „zadania na miesiąc” oraz zadań 4 i 7 z „listy wytycznych” (ciekawa forma opisu, zdjęcia, filmiki itp.) o specjalna ocena za zadania dotyczące zastępu (nazwa, obrzędowość itp.) o wykonanie zadań z „listy wytycznych” (zgłoszenie przez zastępowych faktu wykonania zadania – w dowolnym terminie) o postawa ogólna zastępu, udział i pomoc w organizacji imprez hufcowych (w szczególnych przypadkach za nieharcerskie zachowania jego członków w trakcie trwania turnieju istnieje możliwość odjęcia punktów)

8. Spóźnialscy
Jeśli działający wcześniej zastęp zdecyduje się dołączyć w trakcie trwania turnieju, wcześniejsze zadania wykonuje i otrzymuje za nie tylko 65% pkt. Jeśli w trakcie trwania turnieju powstanie nowy zastęp ma on prawo dołączyć do turnieju i wykonać wcześniejsze zadania według punktacji jak dla zastępu przystępującego do turnieju na czas.

9. Nagrody
Główną nagrodą jest otrzymanie tytułu „Najlepszy zastęp 2011”, nagroda dla zwycięskiego patrolu oraz nagrody dla każdego członka, dodatkowo organizatorzy przewidują pamiątkowe dyplomy i nagrody dla pozostałych patroli.

 

 

Dodaj komentarz